***** *****
Pantolonu aldım giydim tam beden aldım tam oldu. Sonra yıkadım ve pantolon 1 beden küçüldü 😄 30 derecede 15 dk programda 800 devirde yıkadım. Sonra ütüledim ütüleyince biraz büyüdü. Ama ütülerken bi bacağı daha iyi ütüledim sanırım ve bir bacağı uzun diğerini daha kısa kaldı yeniden ütüleyeceğim paça boyu eşitlenir herhalde ama beli biraz dar geliyor inşallah giydikçe o da genişler amin