M**** K****
Ürünler çok güzel dikişleri kumaşı gayet başarılı. Benim polyeater alerjim var kumaşların iç dokunması polyester karışımı imiş buna rağmen beğendim dilerim %100 pamuklu da imal ederler. beden olarak üzerime tam olsun derseniz kendi bedeninizi alın biraz bol dursun derseniz bir beden büyük almakta fayda var. 170 boy diziden 20 cm aşağıya iniyor.