E*** K*****
Kolu düğmeli ve kol uzunluğu iyi, kol bilekleri açıkta kalmıyor . Oldukça geniş dökümlü bir kalıbı var .açık renk olduğu için mutlaka içlik giymelisiniz yoksa iç gösteriyor.renkleri güzel . yaz için terletmeyecek ince bir kumaşı var . Boyum 165 Elbisenin boyu oldukça iyi. bilekler görünmüyor.daha uzun boylulara da olur .