Banu U****
online sipariş verdim ama gelen kargo tam bir hayal kırıklığı. Kıyafetleri katlama zahmetine bile girmeden, kırış kırış poşetlere tıkıştırıp yollamışlar. Markanın kurumsallığına ve müşteri memnuniyeti anlayışına hiç yakıştıramadım. Mağazadan bizzat görerek alsam çok daha temiz ve düzenli teslim alırdım. Online alışveriş özeni bu olmamalı.Resmen bizlere saygısızlık bu😡