*****
Dört üründen ikisini buruşturup buruşturup içine sıkıştırmışlar hiç yakıştıramadım hiç hoşuma gitmedi eşimin beğendiği için aldım yani yoksa hepsini iade edecektim bedenler de dar geldi zaten ikisi oldu ikisini iade ettim hatta yerine yenisini sipariş ettim ama hiç yakıştıramadım poşete içine katlamadan buruşturup tepiştirip doldurmuşlar i iki tanesini