A****** E*** *****
Ürün tam kalıp değil yıllardır 37 giyerim ayağımı sıktı iade edip 38 alıcam. Sebebi de bence üzerindeki taşlardan dolayı yumuşak bir ayakkabı değil sert ama güzel çok şık duruyor yalnız ürün o kadar özensiz gönderilmiş ki dümdüz poşete koymuş göndermişler ezilip kırılabilirdi marka değerini düşürmemeli bu şekilde