F**** E***
ürün eksik gönderildi ve daha sonra kupon yüklediler o kuponla bir ürün söyledim büyük geldi mağazada değişim olur diye bilgi verdiler mağaza değişim yapmadı değişime izin vermiyor dediler çağrı merkezini arayın dedi iade edilmiyor ürün çünkü kupon bir seferlik bilgisi verildi bayram için aldığım ürün burnumdan geldi ben pes ettim