***** *****
Ürün yumuşak, ayağı rahatsız etmiyor, rengi fotoğraftaki gibi fakat biraz ağır bir kokusu var, zamanla geçeceğini düşünüyorum, ayrıca ayakkabı tabanı ile kumaş arasında yapıştırıcı izleri artıkları kalmış, göze çok fazla batmadığı için iade etmeyeceğim. Güzel ayakkabı.