Ş*** Y****
Ben çok beğendim çok güzel bi takım. 5 yaş kızıma 8-9 aldım. zayıf değil kızm ama çok kilolu da değil. paçaları lastikli olduğu için zaten uzun olsa da sıkıntı olmuyor. pijama dediğin rahat olur zaten. 8 yaşındaki kızıma da 11-12 yaş aldım o da gayet güzel oldu.