***** *****
Yorumum görünsün diye yüksek yıldız verdim . Ürün bugün ulaştı elime ve eşofman bildiğiniz fare kemirmiş sanki bir kısmı öyle ve resim paylaşacağım .. anlamadığım neden kontrol etmiyorsunuz ? Ben her zaman fırsat bulup çıkıp alamadığımdan buradan istedim 3 çocuk ve Demans hastası annemle nasıl gidip alayım ?? Size illaki birşeyler söylemek mi gerekiyor neden doğru düzgün iş yapmıyorsunuz ? Daha önce de kızıma eşofman altı istemiştim geldi ama yıkadım giydi içinden tiftikler evin her tarafına dökülüyordu neden internet alışverişi pazardaki kıyafetten daha kötü anlamadım ayrıca bazı yerlerde pazardaki kıyafetler bile daha iyi lütfen özen gösterin bedava göndermiyorsunuz sonuçta ..