S*** D*******
Ürün güzel gayet uzun göründüğü gibi modeli ancak çok ince bir kumaş ve yine astarsız tabiki…. astarsız giyilecek gibi de değil şu eteklerin elbiselerin astarları geri mi dönse acaba zaten fiyatlar yüksek üstüne bi de astar yok hiç bi şeyde bütün firmalar adet edindi bunu lütfen elbise ve eteklere astar yapın ekstra tekrar içine astar giymek manasız ve kötü duruyor