***** *****
Yapılan hiç hoş değil onca ürün alıyorum giyilmiş etiketi olmayan her yeri çikolata olan bir elbise geldi iade etme durumum yoktu zaten vakit yok...özür kuponu istiyorum lütfen dikkate alın...kargolayan şahısa da mevla vicdan versin