***** *****
Bedenlerle alakalı gerçekten çok canım sıkılıyor kızıma 3.04 yaş aldım üstü tam oldu ama altı bacak boyu o kadar uzun ki bir karış uzun. Pantolon kendi içinde de orantısız çünkü beli tam geliyor beli bol gelip de uzun olsa anlayacağım. Takımlarda hep alt ve üst bedenler çok alakasız ve pantolonların belleri ile paçaları da çok alakasız güzelim Pamuklu desenli ürünlerinizi mundar ediyorsunuz