***** *****
Ürün güzel ama paketleme çok kötü. Bu kadar pahalı bir ürünü şeffaf poşete sıkış tepiş koyup göndermişler ve tacı da şeffar poşete koymuş. Hassas bir ürün. Tacın üst kısmı kırılmış kargoda. Kızımın mezuniyeti için aldım ama hayal kırıklığına uğradık. Müşteri hizmetleri ile görüşeceğim ve yeni taç rica edeceğim.