M**** Ö*****
Çoook güzel bayıldım baya hafif yok gibi ayakta
Fakat benim kızımın ayakları tombiş olduğu için giyerken çok zorlandık o yüzden maalesef iade edeceğim
Büyük beden olmadığı için ayakkabı modelini alacağım keşke botun büyüğü olsaydı