Pınar Y*****
yazık çok yazık verdiğimiz paraya bayram için sipariş vermiştim ürünüm gelmedi tekrar sipariş verdim bu seferde heryerinde ip fıskirmis hatalı ürün Üzgünüz diyolar sadece iade edecekmişim sonra param yatcak uğraş dur gare hiç işimiz yoksa ama ben kargoyla ugrasmicam nasılsa ürünler benim elimde siz tüketici hakem eyetinle ugrasacaksiniz ozaman goru