H**** K*******
Çok beğendim kaliteli bir ürün. 2.si1 TL kampanyasıyla çokta uygun fiyata aldım. Düz kesim bir tunik olduğu için yorumları dikkate alarak bir beden büyük aldım. Omuzları çok hafif düşük oldu ama rahatsız etmiyor. Basenliler kesinlikle bir beden büyük alsın. 2 beden büyük alın yazanlarda olmuş ama omuzları çok düşer bu seferde. Alt bedeniniz neyse onuda alabilirsiniz. Benim üst 40, alt 40-42 oluyor. Bunda 42 beden iyi oldu.