Rahim A******
Çok begendim normalde koor marka botlarda hep 38 giyerim ama yorumlarda da söylendiği gibi dar kalıp yorumlara bakarak ayak numaram 38 olmasına rağmen 39 stoğu vardı şansımı denemek istedim ve tam ayağıma göre oldu tesadüfen aldım ve iyi ki almışım o kdr güzel ki stoğu olsaydı hemen bi tane daha alırdım mutlaka benzer bi model sipariş verdm hemen