H**** D**
Çok sevinerek sipariş girmiştim fakat hayal kırıklığı ile açtım kargoyu. gold metal sapının tamamı çiziklerle dolu. 800 tl para sayıyoruz bu kalitesizliği mi hak ediyoruz? ayrıca uzun kol askısı asla kullanışlı değil. çantanın metal sap kısmı açılmıyor. uzun askıyı çantanın iç kısmından takıyorsun buda çirkin ve pot bi görüntü oluşturuyor. İADE.