***** *****
Beğendim pantalonu yanlardada lastikleri var zayıf çocuklar için çok iyi aşırı bol pantalonlardan değil, normal genişlikte sadece bir bedrn büyük 8 yaşındaki oğluma 7-8 astımızda boydan uzun geldi sıkıntı yok paçalarını kestiririz