E*** Ö*******
Elbise çok güzeldi evet ama bana lekeli bir şekilde geldi , değiştirecek vaktim yoktu mağaza stoklarında da yoktu aynı gün kargo yapmıştım aciliyeti olduğu için , ne yapsam sürsem lekede çıkmadı 3 kere yıkadım . Böyle gönderilmesi beni çok şaşırttı gerçekten