E*** A*****
Daha önce mağazadan almıştım ve çok beğenmiştim. o yüzden toplu sipriiş ettim. ama gelen hepsi mağazadan aldığımdan 1,5 , 2 kat daha büyük boyutta. neden bu kadar fark var anlamadım. olmadı. mecbur iade... şuanki boyut hariç çok çok güzel bir bereydi...