***** *****
Maalesef ürün eksik geldi; çanta kemeri paketin içinde yoktu. Ürünü mağazaya iade etmeye çalıştım ancak ne yazık ki görevli yardımcı olmadı ve eksik gelen ürünlerden sorumlu olmadıklarını, mağaza yerine kargo şirketine gitmem gerektiğini söyledi.
Daha sonra başka bir görevliyle görüştüm ve kendisi yardımcı olarak iade işlemini gerçekleştirdi.
Lütfen ürünleri gönderirken eksiksiz olduklarından emin olun. Müşterilere mazeret sunmak yerine bu tür sorunların önüne geçilmesini rica ediyorum.