***** *****
bayram için eşime aldığım pantolon daha bir günü doldurmadan ortadan ikiye dikislerinden ayrıldı bedenide tam olmasına rağmen,bir ürün bu kadar kötü olamazdı herhalde kumaşı desen berbat aldığımız ürün 24 saati bile daha doldurmadan çöpe gitti