Yaz için kalın bir kumaşı var ama bahar aylarında çok şık olur. 158 boy 50 kg xs aldım biraz büyük durdu ama oversize kalıp olduğu için normal. Çok daha ufak tefek biriyseniz fazlaca büyük durabilir.
1/5
D**** Y*****
Kusurlu geldi
3/5
***** *****
Tişörtün üstte duruşunu beğendim fakat içerik olarak polyester olması yaz aylarında giyebilir miyim diye düşündürüyor insanı.Keşke %100 pamuk kullanılsa
5/5
N*** G**
Kumaşı kalın evet ama duruşu modeli falan çok güzel diğer renklerini de alıcam
5/5
***** *****
tişört e göre biraz kalın ama ben çok sevdim yazın giyerim yani. göbeği açıkta da bırakmıyor bence çok güzel
399,99 TL
Renk:
Mat Pembe
Renk seçenekleri
Beden:
Ürün Açıklaması
: S5OM57Z8-ZG6 - Pembe
Oversize kalıplı, bisiklet yaka ve kısa kollu kadın tişört, interlok kumaştan üretilmiştir. Düşük omuz kesimlidir.
Manken Bilgisi
Uzunluk176 cmGöğüs79 cmBel60 cmBasen89 cm
Manken S beden ürün giyiyor.
Ürün İçeriği ve Özellikleri
Ana Kumaş: %47 Viskoz, %47 Poliester, %6 Elastan
Menşei: Türkiye
Satıcı: LC Waikiki
Marka: XSIDE
Cinsiyet: Kadın
Kalıp: Oversize
Kumaş: İnterlok
İmalatçı / İthalatçı / Yetkili Temsilci / İfa Hizmet Sağlayıcı: LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret A.Ş.