2/5 ***** ***** iki katlı incecik bi tul hiç beğenmedim basit duruyo sadece 23 Nisan için değmez bi ürün
5/5 Z***** E****** 23 nisan gösterisi için aldım. Kızım 6 buçuk yaşında 7-8 beden aldım tam oldu. Düz tül lastikli beli olan bir etek. Çok güzel değil ama gayet iş görür