***** *****
ürün içeriği ve özellikleri kısmında tayt kalıp olarak da dar kalıp denilmiş ama kesinlikle alakası yok. Bana gelen ürün resmen tayt değil pjama altı gibi ve bildiğiniz bol kalıp. uygun aldım diye iade etmiyorum ev içinde yatarken felan kullanırım. kumaşı güzel. Ben tayt olduğunu düşündüğüm için bir beden büyük söylemiştim baya büyük oldu