Ö**** S*****
Ürün çok güzel ama maalesef üzerine yapıştırdığınız etiketlerin yapışkan kalitesi çok kötü çıkarmaya çalışırken tırnağımız kırılıyor ya da yapışkan çıkmadığı için cam çiziliyor. Paketleme, etiket bunlar da ürünü parçası daha sağlıklı ve kullanıcı dostu çözümler üretilmeli.