Z***** Ç****
130 kiloyum.Büyük beden pantolonlar öyle likrali,öyle naylon ki özellikle sıcakta dışarı çıkmak işkenceye dönüşüyor.Bu pantalon bana cok iyi geldi.Hafif,terletmiyor.Normalde 52 beden tam oluyor ama 50 oldu,sadece beli biraz sıktı.Giydikçe bollaşıyor.4 tane almama rağmen 3 yıldız verme sebebim ise çok renk birakiyor ve ağ kısmı hemen yırtıldı.