***** *****
Ürün elime giyilmiş genişlemiş ayrıca ön tarafın da siyah lekeli bir şekilde geldi. Apaçık ürün giyilmişti. Nasıl bu kadar dikkatsiz ve özensiz gönderebilirsiniz. Tekrar dan sipariş vermeye korkuyorum aynı ürünü göndereceksiniz diye. Benim için buradaki site alışverişim tamamen bitmiştir gereğinin yapılmasını istiyorum.