Burçin I***
M beden sipariş veriyorum, çünkü stok var. Ama bi bakıyorum üstü S, altı XL geliyor. Deniyorum üst otursada altta kalça kumaşa oturmamış, paçalar yerlerde... İade edicem başka şeylerle beraber almıştım onları da göndermek zorundayım. Anlamadım ne yapıcağımı...