Çok kötü kumaş dikiş malzeme pazar malından kötü 2tane aldım ikisinide hediye verdim
1/5
H***** C*****
Merhabalar istediğim ürün yerine cepli kapşonlu sweatshirt gönderilmiş olup pelüş önden fermuarlı hırka gelmedi.Beni mağdur ettiniz,kızım hayal kırıklığına uğradı. Bir dahakine ürünü dikkatkli göndermeniz rica olunur.Benim gibi diğer müşteriler mağdur olmasın..
2/5
***** *****
Görseldeki renkle gönderdikleri renk cok başka. Sütlü kahve gibi bir renk gönderilmiş. Fiyatına göre orta düzey kalitede idare eder :/
1/5
a*** k******
kalitesiz, boşuna alıp iade ile uğraşmayın, bi poşetin içine tıkıştırılıp gönderilmiş!
5/5
Ö**** D****
Fiyatına göre o kadar güzel duruyorki
Fiyat performans ürünü kesinlikle tavsiye ediyorum kendi bedeninizi alın rengi çok şık görseldeki gibi çok çok beğendim 👍👍👍birde hediye M beden mavi renk tişört hediye etmişsiniz çok çok teşekkür ederim ederim 🙏💐