Ö*** G*****
Ürünü poşete koyup göndermişler. Kutuya koyma zahmetinde bulunmamışlar. Gördüğünüz gibi defolu ürün yollamışlar. Kargo ile iade etmem gerekiyormuş, mağazadan da iade edemiyorum. Bunun sorumlusu benmişim gibi yine ben uğraşıyorum. Hoş değil.