s**** k********
Ürün çok güzel. Bu modellerden çok istedim geçen sene bulamadım. Bu sezon denk geldi. Rengi mavi mor gibi. Çok güzel. Mavi olsa almazdım. Beden gerçekten çok büyük. 170/70kg. 40aldım. Çünkü son bir üründü. Ama 36/38beden olurdu bana. Salaş giyinenler için ideal. Boyu uzun. İçi kalın. Kaliteli bir ürün. 700tlye aldığım için iade düşünmüyorum.