i***** u** y****
rengi çok tatlı ama koltuk altları cok açık bır de iç camasır cızgılerı bellı oluyor boxer gıyılebılır koltuk altını bıraz dıkılebılır terzilik. diz kapagı bı tık ustunde 10 yaş 11-12 aldım. ıstedıgım boy da olması için 12-13 alsam koltuk altları kesimi daha da kötü durabılır bence cok zayıflara ziyade bıraz daha kilolu toplu cocuklara buelbıse