B**** Ş****
ürün güzel ama kargo ile ilgili mağdur oldum hem hızlı teslimat seçtim fazla para ödedim ama geç geldi. hem kargo kutusu parçalanmış şekilde geldi hemde bana teslim edilmedi bina girişine atıp gitmişler. kızımın mezuniyeti için olmasa direk iade ederdim. müşterisine bu kadar kıymet vermeyen firmadan bı daha da birşey almam.