E***** S*****
Ürünün modeli güzel ancak kalıplarında sorun var . Kendi bedenimi almama rağmen göğüs ve sırt kısmı dar geldi. Bu sebeple bir beden büyüğünü aldım bu seferde omuz askıları düşüyor ve bir omuz askısı diğerinden daha kalın ve göğüs kısmında dikiş hataları var. Göğüs kısmı yamuk duruyor, beden büyüdüğü için de beli oturmadı o yüzden modeli tam anlaşılmıyor. Ben omuzlarını yaptırdım o şekilde giyeceğim ama iade etmediğim için pişman oldum