***** *****
Fotoğrafın aynısı geldi çok şirin gerçekten. Kargolama da gayet başarılıydı kocaman bir kutuda göndermişler içinde kupamın geldiğine inanamadım kargoyu ilk gördüğümde. Ablamlar bardak online alınir mı zıccaciyeden de alırdık diyip beni eleştirdiler ama o kadar güzel geldi ki şuan onlara da bakıyoruz😊